۱۳۸۸ مرداد ۱۱, یکشنبه

دیوانگی‏ها

رویاهای ِ یک تیرماه
مرداد اما
باد را به سخره می گیرد

۱۴ نظر:

صبور گفت...

تیرماه لعنتی مرداد سمج و تابستون فروریزنده ی فلج.
اما تو زیبا نوشته بودی.
چرا وبلاگ بلگفا رو حذف کردی؟

یه شکلات گفت...

تابستونو دوس دارم.خیلی گرمه....

حامد گفت...

@جواب به صبور:
صبور عزیز من حذفش نکردم. بلاگفا بدون ِ اطلاع ِ من حذفش کرد...

ژنرال گفت...

یکم شخصی بود بلاخره این دیوانگیهای ذهن ساعتگرد توئه شایدم من نفهمیدم!

دروغگوي خوش حافظه گفت...

و من به سخره شهريورم اسير!!

Behnam گفت...

این ها آخرین تیر و مرداد نبودند. هنوز تیر ماه و مرداد ماه های دیگری در راهند

مهرنوش گفت...

تير ..

روزاي سختي رو بايد بگذروني توش !

خيلي سخت !

مدیکوس گفت...

اگه میوه های تابستونی، زمستون می اومدن بازار، دیگه هیچ دلیلی واسه دوست داشتن تابستون نمی موند!

سیامک گفت...

باد است که سخره گری ها را با خود می برد.

Mr. گفت...

this is Hot Hot summer,baby

لوسيفر گفت...

ديدم زياد دلبستش شدم... براي همين ويرانش كردم... وبلاگم رو ميگم...
جاگير جاي جديد كه شدم خدمت خواهم رسيد...

افشین سلحشور گفت...

ما چرا نمی فهمیم !!

حامد گفت...

@ لوسیفر:
چرا به این شدت ؟

Al گفت...

عـــالی